maanantai 12. elokuuta 2013

Poikamaisella jatketaan



Saurated Canaryn leimasin, joka on jäänyt liian vähälle huomiolle. Niinpä päätin tehdä poikakortin :)



Kortin tarvikkeet pääosin Paperinauhasta:

Suspenders- leimasin, väritykset Copiceilla
MME:n paperikko
Rattaat stanssattu Spellbinderssin stanssilla (varmasti yksi eniten käytetyistä kuviostanssiseteistäni)
Haaraniitit
Postileimat Kaisercraftin leimalla tehty
Teksti tästä setistä

Osallistun tällä kortilla Koukussa Korttihin sivuston haasteeseen jossa aiheena on K niin kuin... Minun K-kirjaimeni tuli sanasta Kundi :D



4 kommenttia:

Nonni kirjoitti...

Ihana, mieletön väritys taas kerran. Osaat niin upeasti tehdä noita laskoksia, itse olen siinä ihan onneton jos leimakuvassa ei ole osviittaa. Vieläkään ei ole löytynyt hyvää ohjetta netistä... Joten millois teet? ;)

Johanna kirjoitti...

Johan on tyylikäs kortti kundille! Värit ja väritykset taas niin super.
Kysynpä että miten tulostat noita digileimoja kun näemmä onnistut värittämään copiceillakin? Millainen tulostin/paperi siis? Minä olen sivuuttanut nuo digit ihan siitä syystä kun en tiedä miten ja mille niitä tulostaa (ettei tartte kaivaa lasten puuvärejä värittääkseen ;o))

Merkkari kirjoitti...

Kiitos vaan ihanista kommenteistanne. Nonni, voin ehkä yrittää jossain vaiheessa tehdä jotain väritysohjeistusta, kunhan saadaan nämä puinnit pois alta..

Johanna, vastasin jo blogiisikin, mutta kirjoitan vielä tänne, että minä tulostan aina lasertulostimella ne digikuvat jotka väritän Copiceilla. :)

Unknown kirjoitti...

Greate card. I like it a lot:)