keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Tunnustuksia kaksin kappalein


Viipula oli muistanut minua ylemmällä tunnustuksella. Saman tunnustuksen sain myös Minnamannalta samoin kuin tuon alemmankin. Kiitos molemmille ihanille ja taitaville naisille :)



Näihin tunnustuksiin kuului kertoa asioita itsestään ja jakaa tämä eteenpäin. Vetoan nyt ajanpuutteeseen, enkä jaa näitä eteenpäin, mutta sen sijaan kerron yhdeksän asiaa itsestäni.

1. Juuri tällä hetkellä askartelutilani on muutosten kourissa, ehkä jo huomenna esittelen kuvia uusituista tiloistani :)
2. Nousen aamuisin kolmen maissa navettaan, joten siitä johtuen blogissani ei aivan älyttömästi ole päivityksiä.
3. Yhden kortin tekeminen kestää minulla tunteja, enkä oikeastaan koskaan tee korttejani valmiiksi yhdellä istumalla.
4. Minulla on kroonin aikapula :D
5. Yöpöydälläni on askartelulehti, jota en koskaan lue, koska nukahdan heti kun pääni osuu tyynyyn :D
6. Olen hamstraaja, enkä malta luopua mistään mitä olen askartelurintamalle hankkinut.
7. Rakastan lukemista.
8. Haluaisin kotini olevani aina siivossa ja järjetyksessä, mutta en itse tykkää siivota :D
9. Tykkään leipoa, varsinkin jos saisin tehdä sitä ihan yksin. 


1 kommentti:

Tirpuunen kirjoitti...

Heh, olet näitä jo kerännytkin, mutta saatpa yhden lisää minulta. Hyvää syksynjatkoa!