sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Tunnustus


Kirsikkalehdon Kiti halusi antaa minulle tällaisen ihanaisen tunnustuksen. Tuhannesti kiitoksia vielä kerran :) Tunnustukseen kuuluisi kertoa 7 asiaa itsestään ja jakaa tämä eteenpäin 15 blogille.

1. Minä rakastan suklaata ja jouluisin vihreitä kuulia...

2. Ruokalinjalla jatketaan, haluan ostaa aina turvallista, kotimaista ruokaa. Muutamassa asiassa teen poikkeuksen, mutta pääsääntöisesti jos kotimaista vastaavaa on saatavilla ostan sitä.

3. En kuulu Naamakirjaan ja olen niin sitkeästi sitä vastaan, että en usko ihan heti liittyvänikään.

4. Olen oikea himoshoppaaja, mitä askartelutarvikkeisiin tulee. Pyrin kuitenkin aina punnitsemaan esim leimasimien kohdalla, että tuleeko käytettyä useammankin kuin vain kerran.

5. Haluaisin opiskella valokuvausta.

6. Nyt meinaan ryhtyä virkkaajaksi, ostin jo lankaa ja virkkuukoukun. :) Enää tarvitsee opiskella isöäidinneliöiden virkkaaminen.

7. Tykkää ostaa lahjat ajoissa, neljä kuukautta etuajassa on ihan normaalia minulle :) En kuitenkaan anna niitä saajalle kun vasta lähempänä oikeaa aikaa :D

Minä en nyt ala nimeämään ketään saajia erikseen. Jokainen bloggaaja on tämän tunnustuksen ansainnut, koska jokainen meistä on omalla tavallaan tyylikäs ja monipuolinen bloggaaja. Joten ystävä hyvä, ota tämä mukaasi tietäen olet varmasti sen ansainnut!

Ei kommentteja: