perjantai 15. tammikuuta 2010

Elämäni ensimmäinen P*skarteluhaaste


Olen pitänyt sen verran taukoa korttien teossa, että en ole ollenkaan ehtinyt osallistua P*skarteluhaasteeseen, nyt oli aika korjata tämä virhe :) Minun bingorivini oli lanka-kuvioleikkuri- kaksi paperia.

Nyt tarkkasilmäisimmät saattavat ihmetellä, että mihin olen käyttänyt kuvioleikkuria. Pienet ruusut olen tehnyt retrokukkaleikkurilla. Olen laittanut kolme brilliancen-musteella värjättyä retrokukkaa kiinni haaraniitillä, kastellut kunnolla ja rypistellyt kukan muotoiseksi. Ensimmäiseksi kokeiluksi kukat onnistuivat mielestäni hyvin :)Stamparticin sivuilta olen jälleen näidenkin kukkien perusohjeen haalinut :)



Posted by Picasa

10 kommenttia:

Piitu kirjoitti...

Vau! Valtavan upea kortti! Onpa taitavasti tehty ruusut, tosi hienot! Muutenkin ihania yksityiskohtia!

Pitsihame kirjoitti...

Ihana värimaailma on kortissasi ja on kaikin puolin niin ihanainen! Pikkuruusut ovat kivoja, pitääpä tutustua ohjeeseen:))

PäiviR kirjoitti...

Kauniisti väritetty Tilda-tyttönen. Mutta tuo sydän rusetteineen on myös aivan ihana <3.

AN kirjoitti...

Ihastuttava--meinasin olla viitsimättä kommentoida--mutta pakko--on niiiin kaunis
(nuo sanat ei tainnu mennä aivan oikein-mutta asia tais tulla kuitenkin selväksi:))

SannaS kirjoitti...

Oi WAU!! Upea kortti! Tosi IHANA!!! =)

Susa kirjoitti...

Upea! Tykkään ihan himona!!!

Tiituli kirjoitti...

Todella kaunis kortti! Ihastuttava värimaailma. Ruusut on hienoja ja helminauha sopii todella hyvin ruusujen kanssa tähän korttiin. Eikä sovi unohtaa kaunista sydäntä.

Katukettu kirjoitti...

Aivan upea kortti! =)

Sande kirjoitti...

Ihanaakin ihanampi kortti!!

Romulus kirjoitti...

Todella kaunis kortti!